Miquel Oliver presenta la seva candidatura per revalidar batlia a Manacor

Jaume Palou Garau,

MÉS-Esquerra presentà el passat divendres el seu programa de govern en un acte al qual hi assistiren més d’un centenar de persones


Miquel Oliver, actual batle de Manacor, tornarà a liderar la candidatura de MÉS-Esquerra al municipi llevantí a les pròximes eleccions municipals. Oliver, que aspira a revalidar la victòria aconseguida el 2019, va presentar al Bar Gomila la seva candidatura en un acte al qual hi assistiren més d’un centenar de persones per tal de donar suport al candidat.

Durant l’acte, MÉS-Esquerra també va presentar el seu programa de govern que tendrà com a eixos principals continuar transformant el model urbà del municipi; seguir avançant cap un poble més net, segur, viu i amb autoestima, i, finalment, millorar la governança fent un ajuntament més accessible i proper. La formació manacorina és la primera candidatura de les Illes Balears en presentar el seu programa complet.

La llista, aprovada en assemblea fa poques setmanes, estarà integrada per Paula Asegurado, Carme Gomila, Ferran Montero, Joana Maria Llull, Sebastià Llodrà, Mateu Marcé, Antònia Pujades i Maria Francisca Hernández als nou primers llocs. Segons va explicar Oliver «és una llista que vol assemblar-se el màxim al Manacor que volem representar des de MÉS-Esquerra».

La candidata al Parlament i responsable Territorial de MÉS per Mallorca, Maria Ramon, va acompanyar Oliver a la presentació de la candidatura.

Comparteix-lo!

Modificar cookies